wtorek, 10 maja 2016

~Ważne info!

Hej! Chciałam tylko was poinformować, że na na blogu zapanuje krótka przerwa. Na dole macie wszystko wyjaśnione :)
Ile będzie trwała?
Nie będzie to jakoś specjalnie długa przerwa, bo będzie trwała około 2 tygodnie, może miesiąc, w każdym razie do czasu kiedy nauczyciele trochę przystopują, a ja będę mogła odetchnąć z ulgą i dokończyć pisanie rozdziału 11, który jest prawie skończony, lecz całość ukaże się dopiero po tej "przerwie"  :D
A cóż z innymi blogami kobito? 
Co do komentowania na innych blogach to spokojnie, będę trochę mniej na bloggerze, ale będę, więc nie musicie się obawiać. A jeśli nie zobaczycie ode mnie jakiegoś komentarza, to naprawdę przepraszam, ale musicie zrozumieć ♥
Jakiż to powód mojej przerwy?
Myślę, że zrozumiecie jeśli napiszę tylko - SZKOŁA. Tak, miejsce którego po prostu  n i e n a w i d z ę .  Na szczęście pozostało tylko 32 dni nauki szkolnej (tak, mam na telefonie włączone odliczanie, ale cii xD), więc myślę, że niedługo powrócę! Ale radzę wam także spiąć się teraz i nałapać jakiś dobrych ocen, bo czasu pozostało naprawdę niewiele, do wystawiania ocen końcowych jeszcze mniej, ja na przykład w tych sprawach NAPRAWDĘ muszę się ogarnąć!
+Bzdety ode mnie
Wiem, że nie mam jakiejś "dużej" ilości czytelników, ale nie liczy się ilość,a jakość nie? :,D Po prostu nie chciałam tak zostawiać bloga nawet na te 2 tygodnie bez wyjaśnienia! Może nie jest to jakoś długo, ale miałabym poczucie winy, gdybym nic o tym nie napisała xd
Nareszcie koniec paplania!
No cóż, tyle ode mnie, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie znienawidzicie za to, że 10 rozdział skończył się dosyć .. niewyjaśniony? Chyba tak to mogę nazwać. W sumie chciałam wam dać w tej notce spojler, dosyć ciekawy, ale wiem, że niektórzy wolą żyć w niepewności, więc ni ma! :,D
 
Kocham was i przepraszam ♥ ~Ola
Ps. macie Lajonette w ramach rekompensaty :,D ;*


4 komentarze:

  1. Będę czekać :'(
    Ale będziesz ze mną pisała?
    Moja krejzolko?
    Hem?
    Będziesz?
    Mam nadzieje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać, ile trzeba.
    Na takie wspaniałe opowiadanie warto ;**
    Życzę najlepszych ocen ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej miśka!
    Oczywiście, że cie rozumiem :)
    Sama się opuściłam w nauce ;-;
    Także kobitko daje ci kopniaka w dupe, masz się zebrać, nałapać dobrych ocen i wracać do nas z pozytywną energią i cudnym rozdziałem ;*
    Będę czekać! :D
    Ps. Kochana shippujmy Rossa i Rachel razem! <33 I to 'Joey doesn't share food' czy jakoś tak XDXD
    Kocham <33
    Buziako ;**
    <33

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette